دستگیری ۲ مامور قلابی پلیس در مشهد تصادف شدید کامیون و تانکر حمل سوخت در مشهد + تصاویر (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد کمک درمانی ارتش جمهوری اسلامی به زوج‌های نابارور شاغل در نیروی زمینی بازدید ۱.۴ میلیون گردشگر خارجی از ایران در سه ماه شهریه جدید مدارس غیردولتی، تا پایان هفته به والدین اعلام خواهد شد شکار سردسته باند کوسه جنوب با شلیک پلیس مشهد + عکس وسعت پهنه‌های فرونشستی خراسان‌رضوی در کشور رکورد زد سازمان هواشناسی هشدار داد | تشدید بارش در ۶ استان و احتمال وقوع سیلاب گلایه‌های مردم از تغییر ساعات کار ادارات | قانون‌گذار به این مسائل هم فکر کرده است؟ تأکید بر توزیع صحیح و عادلانه دارو و جذب بیشتر سهمیه‌های دارویی در خراسان‌رضوی دانش‌آموزان تبعه از تحصیل باز نخواهند ماند خراسان رضوی در معرض بحران خونی | توسعه زیرساخت‌های انتقال خون لنگ ۱۷۰ میلیارد تومان نرخ جدیدحق بیمه دهک‌های ۶ تا ۹ درآمدی اعلام شد| بیمه ۵ دهک اول، همچنان رایگان آیا گرمازدگی می‌تواند باعث مرگ افراد شود؟ کودکان را در خودرو با درب و شیشه‌های بسته رها نکنیم بازنشستگان نگران نباشند؛ معوقات حقوق فروردین بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی و به طور جداگانه به حساب واریز می‌شود (۲۱ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی آغاز شد + لینک ثبت‌نام (۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۵۲۲۸
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی آغاز شد + لینک ثبت‌نام (۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۱)
فرایند ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از امروز ۲۸ فروردین ماه آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای تمام پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی از امروز ۲۸ فروردین ماه آغاز شد و ثبت نام پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از ۵ تیرماه آغاز می‌شود.

در راستای توسعه دولت الکترونیک و به‌منظور تسهیل دسترسی دانش­‌آموزان به کتاب­‌های درسی، نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب­‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در همه دوره‌ها اعم از عادی، استعداد درخشان و دانش­‌آموزان با نیاز‌های ویژه (استثنایی) از طریق سامانه به نشانی www.irtextbook.irیا www.irtextbook.com به دو شیوه فردی و گروهی و برابر جدول تقویم زمانی اعلام شده صورت خواهد گرفت.

برای گروه میان پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) از ۲۸ فروردین تا ۲۱ خرداد ماه فرصت ثبت سفارش وجود دارد و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از ۵ تیر تا ۱۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۱ این امکان دیده شده است.

مخاطبان می‌توانند از طریق یکی از دو شیوه فردی یا گروهی نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند. در شیوه فردی والدین و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بخش سفارش دوره‌ای دانش‌آموزان و پرداخت اینترنتی، کتاب درسی خود را سفارش دهند. در شیوه گروهی، مدیران مدارس به بخش سفارش گروهی کتاب‌های درسی سامانه مذکور مراجعه نموده و به‌صورت پایه رشته‌ای (گروهی) نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام می‌کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->